کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

:زن به شوهرش
تو هیچ وقت منو دوست نداشتی
:مرد یه نگاهی به بچه هاش کردوگفت
پس من اینها رو از گوگل دانلود کردم

 

عزیزم اگه دوست نداشته باشم هیچ وقت ازت بچه دار نمیشم گرفتی ک چی میگم ؟؟؟خخخ 

اگرم بعد بچه دار شدن فک کردی دیگه دوست ندارم بازم اینو بدون اگه دوست نداشته باشم ب ثانیه نمیکشه میرم دادگاه طلاق پس تا وقتی باهاتم بدون دوست دارم ک هنو باهاتم

+ تــاریـخ شنبه 12 مهر 1393 ساعـت 16:2 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﺑﻌﻀﻴﺎﻡ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻲ ﻫﺴﺘﻦ

ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﻳﺪ ﻧﮕﺎﻫﺸﻮﻥ ﮐﺮﺩ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺣﺎﻻ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻴﺪ

ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﻴﮑﺸﻢ ((((:

+ تــاریـخ جمعه 10 مهر 1393 ساعـت 23:5 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

وقتی ازعشقت جدامیشی...

اولش داغی...

میگی بیخیال بابادنیاروعشقه...

یه چندساعت که میگذره...

هی تندتندگوشیتوچک میکنی...

عصبی میشی...

میری اس ام اسایی ک داده بودروهمشونوچندبارازاول میخونی...

میری توگالری وبه عکساش نگاه میکنی...

یدفعه گوشیتومیذاری کناروخیره میشی به روبه روت...

فکرمیکنی...

به همه چی...

الآن کجاس؟!

چی کارمیکنه؟!

اونم دلش برای من تنگ شده!؟

اونم داره کم کم،کم میاره؟!

چی شداون دوستت دارم گفتنا؟!

اون عشقم گفتنا...اون قول وقرارا؟!

حالامیری توخاطراتت دنبال نشونی بگردی که ببینی واقعاعاشقت بوده یانه...

واردخاطرات که میشی دیگه کنترل اشکات دست خودت نیست...

این کارامیشه کارهرروزت...

دیگه شبابهت شب بخیرنمیگه...

دیگه صبحابه عشقش ازخواب بیدارنمیشی...

دیگه امیدی به هیچ چیزی نداری...

دیگه***عاشق***نمیشی ...

و"تو"ازهمین الآن یه مرده ی متحرک محسوب میشی...!!!Ey KhodA

سلامتی عاشقا

+ تــاریـخ پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعـت 21:34 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

دلم اونى رو میخواد كه وقتى ميگم ميخوام جيغ بزنم نگه هيس زشته ، بگه : 1.2.3 ..

اونى كه وقتى باهاش ميرم دريا نشينم يه گوشه و فقط حرف بزنيم و دريا رونگاه كنيم ، آب بپاشيم تو صورت هم ..

نترسيم از حرف مردم ، زندگى خودمه دلم ميخواد ديوونه باشم ..

كسى كه وقتى بارون ميزنه باهاش بدون چتر زير بارون قدم بزنم ، وقتى بارون شديد شه بگه واى چه بارونى بعدم كاپشنشو بگيره بالا سرمون و بدوييم و بگه يكى از يكى ديوونه تر ، بعدش بزنيم زير خنده و منم عشق كنم از خنديدنش ..

كسى كه وقتى ميريم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم يه جمع كسل كننده و حرفاى خاله زنكيشونو تحمل كنم بهم اس بده : قيافشوووو داره زجر ميكشه ها ، ديوونه تر كردن اين ديوونه رو ، پاشو بريم خونه خانومم ! خندم بگيره نگاش كنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شيم و وقتى اومديم بيرون باهم بزنيم زير خنده ..

و نصفه هاى شب خيابونا رو باهم دور بزنيم و به چيزاى الكى بخنديم ..

كسى كه بى مقدمه ببوستم ..

كسى كه بى دليل بپرم بغلش ..

 كسى كه كنارش خود خودم باشم ..

 

خداییش این پستو دیدم خیلی قشنگ بود عاشقش شدم ویییی جووووون دیگه دلم نیومد براتون نزارمش خخخ اببینید من همچین پسریما دیوونه دیوونم خخخ

+ تــاریـخ پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعـت 21:9 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

متولد اردیبشهت ماه: طفل شیر خوار طبیعت..

سمبل: گاو نر

شعار: همه چیز مال من است.

ستاره حاکم :ونوس (زهره)

عنصر وجود: خاک.

شخصیت: ثابت.

فلز وجود: مس.

سنگ خوش یمن: یاقوت کبود.

رنگ محبوب: آبی آسمانی ، صورتی و بخصوص ترکیب این دو یعنی بنفش .

عدد خوش یمن: 6

گل محبوب: رز صورتی.

روز مبارک: جمعه.

متولد اردیبهشت ماه باید به جهان بیاموزد که عشق صبر و تحمل است و از جهان بیاموزد که عشق بخشش و گذشت است. روح اردیبهشتی کودکی شاد و سالم است که نوزادی را گذرانده و با عنصر خاک به تجربه ایی تازه رسیده است،  تاثیر ارتعاشات منفی ونوس در او آشکار است. تاثیر لبخند را می داند و هرگز آموخته هایش را فراموش نمی کند.

اهل خانه وخانواده است و از دنیای بیرون چیزی نمی داند- روح او در این دوره با حواس آشنا می شود- بوی گلها. زیبایی طبیعت و ملکیت را در می یابد- محبت را از طریق لمس کردن آموخته- کله شق است  و مایل نیست شخص دیگری به متعلقات او حتی نزدیک شود- جنبه مثبت روح اردیبهشتی صبر و تحمل، اراده، ثبات رای و شیرینی رفتار و جنبه منفی او تعصب بیجا در عقاید، لجاجت، سرسختی، خود رایی و بی گذشتی است. برای متولد اردیبهشت عشق یک غریزه است.

متولد اردیبهشت با پیروی از تعلیمات خانهء جوانی و سلامتی در جدول خورشیدی به جنگ پیروی و ناتوانی می رود-باید از کار سنگین در ساعتهای طولانی بپرهیزد- محیط زندگیش باید آرام. با هماهنگی گلها و پرنده ها و به میل و آرامش شود- اردیبهشتی بسیار سلامت تر از آن است که تصور می کند- او والد طبیعت است و از بودن با کودکان، فرزندان و حتی نوه های دوستان قدیمی اش لذت می برد و رسیدگی به آنها او را شاد می کند. از سرشناس بودن خوشحال می شود و مایل است متفاوت باشد هیجان برای او مثل سم است. همیشه باید کار کند اما با آرامش. زندگی در طبیعت گلها و گیاهان او را زنده نگه می دارد.آدمی متفاوت است و بدش نمی آید گاهی این تفاوت را به رخ دیگران بکشد. مدیر و مدبر است از نیروی برنامه ریزی خوب برخوردار است. خواب و خوراکش باید خوب باشد. پیاده روی برایش بسیار مفید است و نسخه سلامتش بسیار راحت است: ساعت، ترازو، مقداری گل و بلبل هوای پاک غذای سالم و خوشمزه و دریافت ایثار و مقداری محبت و کمی تنبلی.

آرامش هدف اصلی زندگی متولدین این ماه است. اکثراً خیال می کنند به حد دلخواه به آرامش نمی رسند. توقعشان از زندگی زیاد است. احتیاج به آرامش، احساس اعتماد و تکیه گاه دارد.تا زمانی که روح آنها از منبع آرامش بخش سیراب شود دلیلی برای خشم ندارند و تبدیل به صخره ایی عظیم میشوند که هیچ فردی یا کاری روی آنها اثر نامطلوب نمی گذارد و سراسر ایثارو محبت می شوند.اما وای به حالی که آرامش را از دست بدهند خواب و خوراک آن روزشان جور نباشد یا ناملایمات زندگی از حد به در شود.کاری به کار کسی ندارند و دلشان نمی خواهد کسی به کار آنها کار داشته باشند. آدم های لوسی نیستند مستقل و با رای و سلیقه خاص خود زندگی می کنند و اهل لودگی و شوخی زیاد نیستند. خشم آنها خانه خراب کن است پس زیاد سربه سرشان نگذارید. می توانند با علم به خشم خود کاملا آن را فروکش کنند. جنس مخالف برای متولدین اردیبشهت معنای خاصی دارد. در انواع هنر بی نظیرند، دقت عجیبی در یاد گیری دارند به شرطی که پشتکار داشته باشند . دریایی از محبت و ایثارند. قدرت تجزیه و تحلیل فکری آنها باورنکردنی است به شرط اینکه به مادیات نیاندیشند. باید ظرفیت اخلاقی خود را بیشتر کنند و احتمال خطا در مورد عقایدشان قایل شوند. اگرچه کند کارند اما در زمینه کسب و کار موفقند روابط عمومی خوبی دارند.

 پایبند خانه هستند زمین و هرچه بر روی آن می روید مورد علاقه آنها ست . چون عنصر آنها خاک است. کله شقی آنها برای آنها مشکل ساز است. تحت تاثیر احساسات قرار می گیرند. اکثرا سیاست مدار و رازدارند. دوستان خوب و فداکاری هستند.زیبا شناسند و روحشان به زیبایی حساسیت نشان می دهد، ذاتا هنرمندند. متولدین اردیبهشت در عقایدشان پابرجا هستند و بر سر آنها جار و جنجال به راه می اندازند.

 

زن متولد اردیهبشت:

ظریف و زنانه ترین زن دنیاست. روحش آنقدر بلند مرتبه است که با ونوس پهلو می زند! با وقار زن کامل  و نمک روی زمین است.. اعصابش بسیار تحریک پذیر است.. حس مادری عجیبی دارد و عاشق گیاهان و حیوانات است. احساساتش را نمی تواند کنترل کند.

ظرفیت مغزی بالایی دارند و اهل تجزیه و تحلیل مسایل هستند ، مطالعه مفید خستگی روحشان را برآورده می کند. بسیار سازش کارند  و در رفتار سیاستمدار و مقید به اصول هستند. بسیار قابل اعتماد و مسولیت پذیرند، حس ششم خوبی دارند اهل برنامه و هدفند و در مورد خود و دوستان سختگیر ند اما وسواسی نسیتند.

 برای جذب او از آبی خوشرنگ و صورتی استفاده کنید. مغرور و متکی به نفس است  دوست دارد از خود ردپای مثبتی به جای گذارد. به مردانی که دنبال بهترین و زنانه ترین زنها هستند توصیه می شود چرخی در کوچه باغهای اردیبهشتی بزنند!

 

 مرد متولد اردیبهشت ماه:

هیچ موجود در دنیا مانند او و گربه در مقابل ناز و نوازش نرمش نشان نمی دهد!

آنقدر پا برجا و راسخند که کسی نمی تواند اندک تغییری در آنها بوجود بیاورد اکثرا از تندرستی کامل برخوردارند. اکثرا دارای صدایی دلنشین و جذاب هستند. به غذای خود بسیار اهمیت می دهند. پر و خوب می خورند.

ظاهری آرام و مطیع و مهربان دارد، با دنیایی ادعا که هر لحظه ممکن است جرو بحث راه بیندازد. این گاو محکم و پابرجا تحت تاثیر ونوس الهه عشق و محبت تبدیل به موجود عجیب و غیرقابل پیش بینی می شود. ترکیبی از منطق و احساس است. با تمام احساسات و تظاهرات حسی رمانتیک نیست و اگر چیزی را خواست باید مال او باشد و برای بدست آوردن آن از هیچ چیزی فرو گذار نیست. ظواهر برای او معنی خاصی دارند. عاشق پیشه و پایبند است به شرطی که طرفش همیشه همان ایده ال دلخواه او باشد.

شدیدا اهلی و پایبند به خانه و زندگی است. اهل مطالعه و هنرمند است. و از معاشرت زیاد آن هم با آدمهای جلف و بی هدف متنفر است . روحیه فداکاری دراد اما غرغرو ست .راهش را به هر جا که بخواهد باز می کند. نقشه هایش برای فردا معلوم و آدم هدفداری است حامی خوبی درناراحتی ها ومشکلات است. توقعاتش زیاد است اما همسرش اگر دلخواه او باشد در کمال استقلال و راحتی به سر می برد. با اینکه به مادیات علاقه مند است اما بسیار بلند نظر و سخاوتمند است و اصلا خسیس نیست اما حساب کار را دارد.پدر خوب و مهربانی است که لحظه ای از تعلیم قوای مغزی بچه ها غافل نیست. با او مهربان باشید. اما دخالت زیادی در کارهایش نکنید. این کار درست مثل تکان دادن پارچه قرمز مقابل گاو نر است.

 

روابط کاری متولد اردیبهشت ماه:

 

 اگر رییس شما متولد ماه اردیبهشت است دوست خوبی دارید. اما یادتان نرود دوست صمیمی ثانیه به ثانیه کارهای شما را زیر ذره بین دارد . حاشیه روی را دوست ندارد پس با او رک و صریح باشید. یادتان باشد هیچ اردیبهشتیی برای کارمند عبوس کثیف و بد اخلاق جایی ندارد.

امااگر کارمند شما متولد اردیبهشت است باید در درجه اول به او اهمیت شغلی بدهید به او بفهمانید جایش آنجاست و شما به او چه احتیاجی دارید. اگر از مادیات خیالش راحت باشد آنگاه معنی دقیق کاررا به شما می آموزد. باید یادتان باشد برای داشتن یک کارمند خوب اردیبهشتی تا می توانید به او احترام بگذارید.

 

مشاهیر متولد شده در اردیبهشت ماه:

 

سقراط حکیم ، ویلیام شکسپیر، زیگموند فروید، چایکوفسکی ، بالزاک، آنتونی کویین،

لیوناردداوینچی ، سالوادور دالی ، آدلف هیتلر.

 

راه  نفوذ در دل اردیبهشت ماه:

 

متولد اردیبهشت ماه موجودی عقلانی ، وابسته،  مالکیت طلب و جدی است.

برای ایجاد روابط دوستانه با اردیبهشتی: او کودک کله شق و لجبازی است که فقط با یک لبخند به زیرکی جای خود را در دل دیگران باز می کند. او از هر نقشه و ایده مثبت شما حمایت می کند او موجود مورد اعتمادی است او در مورد هر تغییری عکس العمل نشان می دهد . به آموخته هایش معتقد است و گاهی گرفتار عاداتش می شود. قلب مهربان او خواهان صمیمیت است پس سعی کنید مرتب مهر خود را به او اعلام کنید. از برانگیختن حس حسادت او بپرهیزید. بگذارید مطابق میل خودش زندگی کند او بخاطر کسی مسیر انتخابی خود را تغییر نمی دهد یادتان باشد زیاد تحمل کسی را نمی کند و زیاد انعطاف پذیر نیست. از خشم دوست اردیبهشتی خود به واقع بترسید،  برای نفوذ در دل او رابطه صمیمی با او برقرار کنید و نکات مثبت اخلاقی او را به یاد او و البته خودتان بیاورید. برای همراهی با او هدفی مشترک و معمولی انتخاب کنید تا بهترین دوست دنیا گردد. او فردی مصمم است که به هر هدفی که داشته باشدمی رسد.

+ تــاریـخ پنج شنبه 10 مهر 1393 ساعـت 20:31 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ببین دخترخانوم تو هرچقدرهم توزندگیت مغرورباشی به یه نفر احتیاج داری 
یكی كه متوجه شه دستت روموقع آشپزی بریدی ونگران نگاهت كنه 
یكی كه اجازه پوشیدن یه سری لباس هاروبهت نده 
یكی كه رفتن به یه سری جاهاروقدغن كنه 
ببین آقاپسر یه قانونی هست كه میگه: 
توهرچقدرهم كه قوی باشی به یه نفراحتیاج داری 
یكی كه وقتی ازخستگی باجوراب خوابت میبره اوناروازپات دربیاره 
یكی كه تومهمونی برات میوه پوست بگیره 
یكی كه بهانه ی ازخواب بیدارشدنت باشه 
پس خواهشا آنقدربهم توهین نكنیدوبهم احترام بذارید 
مامكمل هم هستیم 
ماباهم كامل میشیم 
به قول شازده كوچولو:شایدروزی دلت اهلی یه نفرشد

 

این مطلبو دیدم واقعا خوشم اومد دلم نیومد براتون نزارمش

+ تــاریـخ جمعه 28 شهريور 1393 ساعـت 13:13 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

دختر :خاهش میکنم تنهام نذار من بدون تو میمیرم

پسر :همه چی بین ما تموم شدس

دختر:چرا باهام اینکارو میکنی؟

پسر :من کس دیگه ای رو دوس دارم

پسر گوشی رو قطع كرد

دخترک گوشی را به روی تخت پرت كرد و زارزارگریه كرد،به سراغ کامپیوترش رفت همینطور به صفحه کامپیوترش که عکس پسر را گذاشته بود خیره ماند،همچنان گریه میکرد،به سراغ گوشی خود رفت و به پسر پیام داد :وقتی تمام قصه هات هوس بود برای من نفس بود،من خودمومیکشم خدافظ. پیام درست درساعت 3:35 دقیقه نیمه شب برای پسرارسال شد،دخترب سوی پنجره اتاقش رفت و خود را به پایین پرت كرد

صبح روزبعدمادردخترطبق عادت هرروزبه اتاق دختر رفت تا اورا بیدار کندوارد اتاق شدکسی راندیدفقط چراغ گوشی دخترک که مدام زنگ میخوردنظر مادر راجلب كردمادر گوشی رابرداشت پیام پسرک را که درست در ساعت 3:37دقیقه ارسال شده بود خواند:عزیزم عشقم ببخشیدشوخی کردم خاهش میکنم جواب بده فقط یه فرصت دیگه بهم بده مادر به سوی پنجره اتاق رفت درحالیکه گریه میکرد

ناگهان دختر را دید که کلیپسش به بند رخت همسایه گیرکرده، او را بالا کشاند

آری آن دو هنوز هم باهم دوست هستن

 

کلید اسرار

این قسمت: کلیپس

+ تــاریـخ جمعه 28 شهريور 1393 ساعـت 1:31 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﻣﺎﻝ ﮐﺴــــــــﯽ ﺷﻮ ﮐﻪ

ﻗﺪﺭﺗﻮ ﺑـــــــــــــﺪﻭﻧﻪ

ﻗﺪﺭﺩﺍﺷﺘﻨـــــــــــــﺘﻮ

ﻗﺪﺭ ﻭﺟـــــــــــــﻮﺩﺗﻮ

ﻗﺪﺭ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺑﺎﺗﻮﺑﻮﺩﻧﻮ

ﻧﻪ ﮐﺴﯿﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ

ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻪ!!! 

مال کسی شو که

معنای عشقو درک کرده باشه

که بفهمه چوقت باید بغـــــلت کنه

ببوستت و نوازشت کنه!

بهونه عشق ، به رفتار و عمل آدماست

تنها با یه کادو نمیشه عاشقانه بودن را ثابت کرد!

و با یه کادو گرفتن نمیشه ضمانتی رو موندن کسی کرد!

عشـــــــــــــق حریمــــو حرمت داره....

مخاطب خاص من

+ تــاریـخ جمعه 28 شهريور 1393 ساعـت 1:28 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

باران مي باريد...

 

                                                کودك نگاهي به سوراخ چكمه اش انداخت!

 

                                                                     لبخندي زد

 

                                          سرش را رو به آسمان كرد وگفت: " خدايا گريه نكن "

 

                                                               امشب      مي دوزمش...!

 

+ تــاریـخ سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعـت 21:53 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺩﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﻪ " ﻧﻪ " ﮔﻔﺘﻨﺸﻮﻥ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ

ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﻨﯽ،

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﯼ

ﺗﺎ ﺗﺎﺋﯿﺪﺵ ﮐﻨﻪ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺖ ﺍﺧﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﺎﻟﺘﻮ ﺑﮑﺸﯽ ﺟﻠﻮ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺍﺯ ﭘﯿﺸﺶ ﺑﺮﯼ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﺭﻭ

ﻟﺒﺎﺕ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ:

ﮐﻤﺮﻧﮓ ﮐﻦ ﺍﻭ ﺻﺎﺏ ﻣﺮﺩﻩ ﺭﻭ !

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﻫﺴﺘﯿﻦ، ﺍﺯ ﭘﯿﺸﺖ ﺗﮑﻮﻥ

کﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮﻣﺎ ﯾﺦ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﯽ

ﻣﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺑﺮﯼ ﺧﻮﻧﻪ

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﮐﻨﯽ ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﯽ :

ﺍﮔﻪ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮑﺸﻪ !!!

ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻨﺪﻩ ﻭ ﺷﯿﻄﻮﻧﯿﺎﺵ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺗﻪ،ﺍﺧﻤﺶ ﻣﺎﻝ ﺑﻘﯿﻪ .

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻣــــــــرد.♥♥

هرکی از این مردا دوس داره کامنت بزاره لطفا ..........

+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 2:5 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﺍﻍ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺎﺩ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﺮﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﯿﺎﺩ ..!!! ﺍﻻﻧﻢ

ﺍﯾﻨﺠﺎﺱ ..!! ﻣﺚ ﺩﯾﻮثـﺎ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﻧﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻪ |:

ﺳــﻼﻡ ﮐـﻦ ﺑﻪ  بچه ها |:

+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 2:3 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

چوپان خیالش راحت بود که "سگ"  هوای "گله"  را دارد......

غافل از اینکه "گــرگ" قول استخوان شکارش را به

"ســـــــــــــگ"

داده بود........!!

"رفیق مواظب با وفاها باش........... "

+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 2:1 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

گروه لاین در ایران اینجوریه.....

 

رامتین :سلام بکس :)                        read by 8

چرا کسی جواب نمیده ؟                    read by 8

اوکی فهمیدم کسی نیست؟ بای :(      read by 8

 

 

چند ثانیه بعد.

 

ساناز : پخخخخ                                 read by 9

 

 

علی : سلام خانوم

حسین : سلام گلم

حامد : سلام عشقم

مهدی : سلام خوشگله

جعفر : سلامممم

اصغر : های خانومم

محمد : سلام ب روی ماهت

اشکان : سلام خوش اومدی

مهران : سسسسسﻻممم.

زهرا   : سلام اجی

ساناز  :س                                     read by 44

 

دختر ندیده های بدبخت.... براساس داستان واقعی...:||||

خخخخخ

عاغا بخدا کامنت گزاشتن عوارض نداره کامنت چرا نمیزاین شماها؟؟؟؟؟؟

کامنت بزارین خو

 

+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 1:42 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﻣﮋﺩﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

.

 

ﺩﺧﺘﺮﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻳﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ

 

5ﺗﻮﻣﻨﻲ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﻔﺮﺳﺘﻦ تو پی وی ﺷﻤﺎﺭﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﻣﻦ

 

ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻴﺸﻢ ) ) : )) )

به همین برکت قسم

 

ﺧﺪﺍ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺛﻮﺍﺑﺸﻪ ﻭ ﮔﺮﻧﻪ ﻣﻨﻮ ﭼﻪ ﺑﻪ

ﺩﻭﺱﺩﺧﺘﺮ |:

 

ﺟﻬﻨﻢ ﺍﻟﻀﺮﺭ ﭘﺎﺳﺘﯿﻠﻢ ﻣﯿﺨﺮﻡ

 

ﺗﻮ ﺑﺎﺭﻭﻧﻢ ﺑﺎﺷﻮﻥ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﻧﻢ

آره دیگه تا این حد باحالم من........

+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 1:23 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

عاشق اون صحنه ام که چن نفر با هم میریم رستوران میخوایم حساب کنیم !

یکی زیپ کیفش وا نمیشه !

یکی داره دنباله کیفش میگرده !

یکی دکمش گیر کرده !

یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه !

اون یکی گوشیش زنگ میخوره !

اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده !

ینی یه همچین آدمهایی هستیم

+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 1:4 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

میدونین چی از ۱۰۰تا فحش بدتره؟

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

200تا فحش!!!

 

به قرعاااااان...!!!

من برم سراغ اکتشافات بعدی,

عاغا دیگه فوش ندید ... فوش بدید دیگه اکتشافاتمو باهاتو ب اشتراک نمیزارما از ما گفتن بود خخخ

+ تــاریـخ سه شنبه 18 شهريور 1393 ساعـت 11:20 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

اغا شما آس، ما خيار شور با كالباس،،

اغا شما آس، ما بوته ي ريواس..

اغا شما آس، ما لنگه كفش قواص..

اغا شما آس ، ما با عمه ي عباس..

اغا شما اس ، ما سرو ته يه كرباس..

اغا شما اس ، ما آچار و جك بي زاپاس..

اغا شما آس ، ما الباليو با گيلاس..

اغا شما آس ، شما خاص ،

ولي دایورتی تا دنيا دنياس....

بععععله

اونایی ک کامنت نمیزارن بدونن ک تا دنی دنیاس دایورتن

چرا؟؟؟؟

چون ک این مطلب خیلی چیزا توشه اگه قدرت درکت بالا باشه متوجه ارزشش میشی

عاغا من اینو از وب نفس خانوم کش رفتم البته با ایجازه خودش خخخخخ

منبع:nakhand.loxblog.com

لفطا با ذکر منبع کپی کنید

+ تــاریـخ سه شنبه 18 شهريور 1393 ساعـت 1:8 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ده هفتادی هرکی کپی نکنه ،،آبارکیلا.

 

 

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

من...

یه دهه هفتادی...

نمیگم بزرگم...

نمیگم شاخم...

نمیگم تمام بدبختیا ماله ماس...

اما اینو میگم...

من نسله سکوتم...

نسله یه عمر حقارت...

نسله بوسه های خیابانی...

نسل خوابیدن های چت و اس ام اسی

نسل دردو دل با غریبه های مجازی...

نسل غیرت رو خواهر,روشنفکری روی دختر همسایه...

نسل کادوهای یواشکی...

نسل جمله های کورش و دکتر شریعتی...

نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس...

نسله خفته...

نسلی که زجر میکشه اما میترسه...

میترسه از بیان دل ...

از اینکه ادمه مست خواهرشو با چاغو کشت...

اما دختر پسر های تو پارکو برای امنیت جامعه جمع کردن...

با جمع کردن ماهواره امنیت میاد...

اگه...

اگه منو تو نسوزیم این جامعه چجوری روشن بشه؟

من نسل سکوتم...

نسل خفته...

نسل سوخته.......

دهه هفتادیا کپی اجباااارررری

+ تــاریـخ سه شنبه 18 شهريور 1393 ساعـت 1:4 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

سلامتی یه نخ سیگار،

که حداقل میدونم قبل من از کسی لب نگرفته;

سلامتی دودسیگار بااینکه کم رنگه ولی یه رنگه.

سلامتی ته سیگار که بهم یاد داد نتیجه سوختن وساختن زیرپا له شدنه!!!

+ تــاریـخ دو شنبه 17 شهريور 1393 ساعـت 23:55 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

اینم نسل جدیدی از خانوم های محترمه

 

بزن دس قشنگ رو ب افتخارشون

 

+ تــاریـخ دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعـت 18:36 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

سربازی راهیِ واسه آدم کردنِ پسرا..

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 .

اما دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن :|

 

پسرا جییییییغ دست هورااااااا ;))))

 

آخه دخترا فرشته ان و فرشته ها آدم نمیشن ..

 

دخترا جیییییییغ دست هووورااااا ;)))

 

اما مقام ادم از فرشته بالاتره

 

 پسرا موج مکزیکیییییییییییییییییییی ;)))

 

اما ادم اشتباه میکنه مجازات میشه اما

 فرشته ها پاکن ماهن گلن اصن

 

 دختر ا حالا موج مکزیکی رو برین نوبت شوماس :)))))))))))))

 

پسرا اصلن ناراحت نباشین فردا کیوان برمیگرده.....خخخ

دخترا واس این پستا کم نزارین هر گلی زدین دیگه به سر خودتون زدینا

+ تــاریـخ دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعـت 18:27 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

سلام نفس هستم ب یاری دخترا شتافتم دخترا کم نیارین کامت کامنت پلیز

ضد پسرا دستا بالا...............

طرز تهيه پسر ايروني:
گوشت, پوست و استخوان: به طور ميانگين 15کيلوگرم
چربي عضله نما: 60کيلوگرم
تافت و چسب مو : 3 قوطي
قدرت زبون بازي : 72ساعت بي وقفه
دروغگويي: 20بار در ثانيه
قدرت ابراز علاقه: 60 اسب بخار
قدرت پيچوندن : 30دور در دقيقه
تنبلي: عصاره ي 70 آدم فراخ
صبر و شکيبايي: در اين مورد ذائقه اي مي باشد
... قدرت حرکت چشم:380 درجه در همه ي جهات.....

+ تــاریـخ دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعـت 18:13 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

╥ ▓▓0▓▓▓▓0▓▓▓0▓▓▓
║. Dokhtara
║.▓▓0▓▓0▓▓▓▓0▓▓▓▓


دخترا کپی اجباری


دختر با اخم اومد پیش مادرش و گفت.؟
مامان من دیگه از دختر بودن خسته شدم!
مادرش با تعجب پرسید چرا؟
دختر گفت:
خسته شدم از این تبعیضی که بین دختر و پسر قائل میشن!
پسر تا نصف شب هرجا دلش بخواد میره کسی نمیگه اشکال داره.
اما دختر بره میگن خوب نیست.
پسر دوست دختر داشته میگن پسره دیگه!!
دختر دوست پسر داشته باشه میگن خرابه!
پسر سیگار بکشه میگن مرده دیگه حتما دردی داره!
دختر سیگار بکشه میگن معتاده!
پسر چش چرونی.
کنه میگن ذاتشه!
دختر چش چرونی کنه میگن وله!
خلاصه همه چی واسه پسرا عادی واسه دخترا بد!
مادرش با لبخند گفت:
عزیزم اگه شیطان کار خلافی انجام بده کسی تعجب نمیکنه!
اما کسی از فرشته انتظار بد بودن رو نداره!
دخترا پرچم بالاست...
یکی بیاد پرچمو بگیره دستم خسته شد.
 البته من ک دخمل نیستم اینم واسه شادی دل اجیای گلم گزاشتم برین حال کنین ولی خداییش دخترا مدیونین اگه واسه این پست کامنت ندین اون دنیا خرتونو میگیرم 

+ تــاریـخ یک شنبه 9 شهريور 1393 ساعـت 16:58 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﮐﻪ :

ﺍﺳﻢ : ﺳﮑﯿﻨﻪ

ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ : ﻧﻬﻀﺖ

ﻣﺘﻮﻟﺪ : ﻧﺎﺻﺮ ﺁﺑﺎﺩ ﺟﺮﻗﻮﯾﻪ ﺳﻔﻠﯽ

ﺳﻦ : 32

ﻋﻼﯾﻖ :ﺍﻻﻍ ﺳﻮﺍﺭﯼ

ﻣﯿﻮﻩ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ : ﮐﺎﻫﻮ !!

ﺑﻌﺪ ﺗﻮﻭ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﺯﺩﻩ :

ﺍﺳﻢ : ﺳﺎﻧﺎﺯ

ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ : ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ

ﻣﺘﻮﻟﺪ : ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻓﺮﻣﺎﻧﯿﻪ

ﺳﻦ : ۲۳

ﻣﯿﻮﻩ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ : ﺍﻧﺒﻪ ﺗﻮﺕ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﺑﻠﻮ ﺑﺮﯼ !!

ﻋﻼﯾﻖ: ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻠﺮﺍﻧﯽ،ﭘﯿﺎﻧﻮ،ﺍﺳﺐ ﺳﻮﺍﺭﯼ ‏( ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﮔﻪ

ﺩﺩﯼ ﺑﺰﺍﺭﻩ !!(

ﺑﻌﺪ ﺁﺑﺠﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺯﯾﺮ ﻋﮑﺴﺶ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :

ﺳﮑﯿﻨﻪ ﺧﺮﻣﻮﻥ ﺳﺮ ﺯﺍ ﺭﻓﺖ !!

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 15:10 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

پسرا ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻋﻮﺍﺷﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ

ﭘﺴﺮﺍ ﯾﻪ ﻃﺮﻑ ﺳﻨﮕﺮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﯾﻪ

ﻃﺮﻑ ! ...

ﻫﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺳﻨﮓ ﭘﺮﺗﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻣﻨﺘﻬﺎ ﭼﻮﻥ ﺳﻨﮕﺮ

ﮔﺮﻓﺘﻪ

ﺑﻮﺩﻥ ﻃﻮﺭﯾﺸﻮﻥ

ﻧﻤﯿﺸﻪ !

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺫﺍﺭ ﯾﻪ ﺭﮐﺒﯽ

ﺑﺰﻧﯿﻢ ... !

ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺳﺎﺭﺍ ﮐﯿﻪ؟؟؟

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻨﻢ !

ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﺘﺮﮐﻮﻧﺶ ! ...

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﺑﺪ ﺭﮐﺒﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﭘﺎ

ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

ﺣﺴﯿﻦ ﮐﯿﻪ؟؟؟

ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﻩ !

ﻣﯿﮕﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﯿﻪ؟؟؟؟؟ !

ﺑﺎﺯ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﻩ !!

ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ! ...

ﯾﮏ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

ﮐﯽ ﺑﺎ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ؟؟؟؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻪ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ !

ﭘﺴﺮﺍ ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﺘﺮﮐﻮﻧﻦ !!

ﺍﻗﺎ ﭘﺮﭼﻤﻮ ﺑﺪﻩ ﺑﺎﻻ از خط هواییم ببرین بالاتر ک برا خط هوایی مشکل پیش نیاد ابرین داداشای گلم 

دخترای گلم غر بزنین ک کار خوبیه فقط تو کامنتا غراتونو بزنین خخخخخ

پسرای بیلیاقتم تشکر یادشون نره واقعا ک اگه دخترا کامنت بیشتر بزارن ضد پسرا بیشتر میشه وا افرین تشکر کنید

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:52 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

داستان جالب تیکه انداختن استاد به دخترا؛

یه استاد دانشگاهی بود که هرسری میومد سرکلاس به دخترا تیکه مینداخت.یه روز دخترا تصمیم گرفتن با اولین تیکه ای که استاد انداخت از کلاس برن بیرون.

قضیه به گوش استاد رسید.

جلسه ی بعد استاد دیر اومد سرکلاس وبرای توجیه دیر اومدنش گفت؛ازانقلاب داشتم میومدم دیدم صف طولانی از دخترا تشکیل شده تعجب کردم رفتم جلو پرسیدم؛چی شده؟دخترا گفتند،باکارت دانشجوی شوهرمیدن!!!

دخترا پاشدند که برن بیرون استاد گفت کجا میرید؟وقتش تموم شده تاساعت8بود.

آقا تمام کلاس رفت رو هوا !!!!

خخخخخخخ

دخترا منتظر غر زدنتون هستم 

پسرای بی لیاقت تشکراتون کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:48 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

کپی کن وببین توچشم بقعیه چه جورآدمی هستی؟

۱خوشگل؟/؟

۲شوخ طبع؟/؟

۳روباز؟/؟

۴دوست داشتنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۵لوس؟/؟

۶کینه ای؟/؟

۷محترم؟/؟

۸با شخصییت؟/؟

۹با ذوق؟/؟

۱۰مغرور؟/؟

۱۱عصبی؟/؟

۱۲مهربون؟/؟

۱۳جدی؟/؟

۱۴جذاب؟/؟

۱۵خللللللللل؟/؟

۱۶دل شکسته؟/؟

من کدومم؟؟

اگه تو این لیست نیست خودت بگو

ولی الاه وکیلی راستشو بگین

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:44 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

الان ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﻋﻮﺍﻡ ﺷﺪ، ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﻢ، ﻣﻨﻢ ﻳﻬﻮ ﺭﻓﺘﻢ ﺗﻮ ﻓﺎﺯ ﻫﻨﺪﻱ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺰﻥ پدر!.. ﺑﺰﻥ... ﺑﺬﺍﺭ بفهمم ﮐﻪ پدﺭ ﺑﺎﻻى ﺳﺮﻣﻪ. ﺑﺰﻥ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﻢ ﻫﻨﻮﺯ بی ﺻﺎﺣﺎﺏ ﻧﺸﺪﻡ... ﺑﺎبامم چنان ﺯﺩ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻢ که مث لواشک چسپیدم به فرش!!

 

نمیدونم چراتو فیلما همدیگه رو بغل میکردن!!!

توروخدا بخاطر همون چکی ک خوردم کامنت فراموش نشه یا لاقل دلداریم بدین گگگگگگگگگ

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:37 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺍﺯ ﺳﻔﺮ ﺳﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ :

.

.

.

.

.

.

ﻣــــﺎﯼ ﮔـــﺎﺩ!

ﻭﺍﺍﺍﯼ ﺧﻴﻠﯽ ﻫَـــﭙﻲ ﺍﻡ !

ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻣﺎﯼ ﻓﺮﻧﺪِ ﻣﻦ ! ﮐﻠﯽ ﻣﻴﺴﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ! ﺧﺪﺍﺭﻭ

ﺗﻨﮑﺲ،ﻫﻤﻪ

ﭼﯽ ﺍﻭﮐﻴﻪ !!

ﻭﺍﺍﺍﯼ ﺩَﺩﯼ ﻭ ﻣﺎﻣﯽ ﺭﻭ ﺑﺒﻴﻦ !

ﻭﺍﺍﺍﺍﻭﻭﻭﻭ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﭼﻨﺞ ﺷﺪﻩ !

ﺁﺁﺁﺁﺥ ﮐﺒﺎﺏِ ﺍﻳﺮﻭﻭﻭﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﻣﻴﺘﻮ !

ﺳﺎﺭﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﻴﺘﻮ ﭼﯽ ﻣﻴﮕﻴﻦ ؟ !

ﻭﺍﯼ ﺍﺻﻼ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺍﺳﭙﯿﮏ ﮐﻨﻢ !!!!!!!!

ﺍﻳﻨﺎﺭﻭﺍﮔـﻪ ﺩﻳﺪﻳﻦ ،

ﺑﺎ ﺗﺮﻳﻠﻰ ﺯﻳﺮﺷﻮﻥ ﻛﻨﻴﻥ من حبسشو میکشم والا اخه بگو یه سفر سه روزه رفتیا

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:30 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |

دخترای..

دهه ۵٠ مامان من کلاس فوق العاده دارم دیرتر میام

دهه ۶٠ مامان من با دوستام قرار دارم دیر میام

دهه ٧٠ مامان من با دوست پسرم قرار دارم دیر میام

دهه ٨٠ مامان من میرم خونه دوست پسرم شب نمیام

دهه ٩٠ مامان شب خونه نمونید دوست پسرم میاد پیشم

  خدا بخیر کنه..زبان درازیخنده

+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:26 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد